Monday 5 August 2013

開估la....♥



其實我有d 誤導左大家...( ̄▽ ̄)

喺 " sneak peek...(≧∇≦)" 入面提到嘅唔關工作事, 係blog 入面發生嘅, 不過未出得 :)

喺" ♥ What i'm wearing ♥ 29JULY- 4AUGUST2013 " 入面提到嘅先係做嘢!!!

而做咩呢???

早喺3月嘅時候其實我已經in 左ok 左, 只係初初去玩冇諗住得, 冇諗過佢會請個CV blank 左2.5年嘅人!!!
之後諗左一排, 最後 (3個月之後) 覺得都係好想試!!! 襯仲細個仲有人請!!!!
好彩人地仲show 我, 終於成半年就決定做人生第一份正式嘅工!!!!
雖然我知有好多人睇唔起喱份工, 但係我開心咪得囉 (o^^o)
不過我好緊張呀 T_T 希望我同同事關係ok 啦!!!!!! :)
IMG_6197IMG_6157

final in 就係着喱套哦!!! 似咩工呢?
個頭札到咁似咩工呢 (≧∇≦)

好快就sign contract, 喱排好忙安排緊d 野!!!!
今日就去影passport photo, 我真係好唔鍾意影passport photo =____="
左邊喺自己喺屋企練習, 右邊就係end product la!!!! :)
IMG_5069IMG_5071

其實到真係工作就唔洗諗着咩衫 (勁大個tips ( ̄▽ ̄) )
不過要準備d 野, including 平時從來唔用嘅red lipstick!!!!
IMG_5102IMG_5103

anyway...始終我喺blog 出哂樣, 都唔係太方便講到明 (≧∇≦)
不過大家咁聰明, 實估到啦!!!!! lol

No comments:

Post a Comment